maandag 31 december 2012

Op een goed nieuw jaar!

M'n zwager bakte vanmiddag bakken vol met oliebollen, m'n neefje bakte kniepertjes (de platte variant van de rolletjes, ze staan niet op de foto trouwens...) en m'n moeder en ik bakten zaterdag al nieuwjaarsrolletjes (voor het verhaal achter kniepertjes en rolletjes... klik hier)
Dat wordt dus vreten!
Ik heb 1 goed voornemen voor komend jaar: afvallen! Ik wil graag weer in m'n kleren passen die achterin m'n kast liggen (en dat zijn er nogal wat!). Ik heb al een lastig lichaam wat betreft pijn, dus dan wil ik wel graag een goed gevormd lichaam als het even kan ;) Ik zie het met angst en beven tegemoet, want het sport-gen heb ik totaal niet! Ja, ik zwem nu 1 keer per week, maar dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk. Ik moet nog wel even zien hoe ik het ga aanpakken. (ja, minder vreten zal al helpen ;)) Maar dat zal zich wel ontvouwen....

Ik ga verder niet melancholisch doen en terugblikken op het afgelopen jaar. 
Ik wens jullie al het goeds wat je voor jezelf wenst!
En mag ik daaraan toevoegen dat jullie gezond blijven of weer worden!
Proost!!



19 opmerkingen:

Stins zei

Eet smakelijk en tot volgend jaar!
Liefs van Mirjam.

emmel-prutsemieke zei

oooow die rolletjes zien er heerlijk uit. Een nederlandse specialiteit?

Consuminderenmetplezier zei

Dat ziet er superlekker uit! Gezellige jaarwisseling en een fantastisch 2013!

Unknown zei

wat een goed voornemen...
zou ik ook moeten hebben...
zucht....
sport ? wazda ?


:-)

ben wel blij dat jij alvast een goed voornemen hebt, misschien stimuleert het mij ook ??

Dikke kus en een heel goed 2013 gewenst !

Liefs, Ellen

maarnietvangrijs zei

Oh lekker!!!! Tip: naai van de kleren achterin de kast een paar tassen, kun je dat afvallen gewoon laten. Doe ik ook altijd. ;-) Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2013! (zonder of met minder pijn hopelijk?)

**Chantal** Forms and Finds zei

Lekker, lekker!! Geniet er maar goed van! :D Ik wens jou ook een top jaar! Zie je dan weer! ;) Whoop, whoop, kom maar op 2013!

lien zei

Mjam, dat ziet er goed uit bij jullie ! Fijne jaarwisseling!!

MiM zei

Oh wat lekker! Een geweldig 2013 gewenst! Liefs MiM

Stephanie zei

Mmmmmmm!!! Wat lekker zeg! Ik vind de tip van maarnietvangrijs een goeie :)! Ik wens je een prachtig mooi 2013 toe..here we come!

Ilse zei

Gelukkig nieuwjaar!
Ik heb een giveaway online staan, doe je mee? ;)
http://frescodulce.blogspot.nl/2012/12/overig-wijziging-give-away.html

Liefs,
Ilse

Pretty cool stuff zei

Hardlopen...niet nadenken, gewoon doen. Pik een haalbaar loopschema uit op voorbeeld "looptijden.nl" en begin. Ga niet op dieet maar eet gezond, je weet zelf wel wat je beter wel en wat je beter minder eet. Drink 1.5 liter water, af en toe wat groene thee en geniet vooral van eten...hoe meer je er mee bezig bent en jezelf dingen gaat verbieden, hoe slechter het gaat! Na 2 weken sport en gezond eten...zal je schrikken hoe fit je je voelt.
Succes !
Happy 2013

Lorecreatief zei

Oh wauw dat ziet er lekker uit! :-)
Veel succes met je goede voornemen en voor de rest een gezond en gelukkig nieuw jaar!

jolanda zei

Ha die rolletjes die jij gebakken hebt hangen bij mij al onder mijn kleren haha. Nee ff serieus, ik zal ook weer flink aan de bak moeten. Eten is m'n hobby en tja, het zet zo aan hè. Dus troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Het voordeel dat ik heb is dat het bij mij allemaal mooi verdeeld is maar das eigenlijk ook weer een valkuil want je denk dan al snel aahhhh valt best mee. Maarja de spiegel liegt er in je nakie niet om hoor ;-) Succes jij en ik ga ook weer m'n best doen.

XX

Mi Joya zei

Happy 2013!!!!!

Chez Chouke zei

Lieve Marcha, ik wens je het allerbeste! Enne....wandelen doet ook al veel goeds voor je en is veel leuker. Zie je nog eens een hertje of zo ;-)

Miek zei

Jij ook een heel fijn en gezellig 2013! Hopelijk gaat het een beetje lukken met afvallen. Ik doe met je mee hoor, er moeten wat zwangerschap kilo's van af. We kunnen het!!! :D
XX

Els04 zei

Alle liefs!

Tizzalicious zei

Yum, dat ziet er lekker uit allemaal!

Gelukkig nieuw jaar!

Evey | Style Spy zei

Succes met afvallen. Wellicht heb je wat aan bodieboost(.nl)? Ben daar nu mee bezig en bevalt me erg goed!