zondag 28 oktober 2012

That's how the cookie crumbles

Als je nog wat ziekjes bent en je ziet op allerlei blogs heerlijke baksels langskomen (zoals bij haar of haar), dan gaat het toch wat kriebelen.
Dus gisteren heb ik zandkoekjesdeeg gemaakt en koekjes gebakken! Koekjes met hazelnootstukjes, koekjes met cacao, koekjes met kaneel en enge koekjes.
De koekjes smaken helaas niet zoals vroeger, want ik heb volkoren tarwebloem gebruikt. Lekker gezond natuurlijk, maar naar mijn smaak lang niet zo lekker :)

En natuurlijk is dat idee van de vingers (ja, dat moet het voorstellen) niet afkomstig van mij (hee ik ben ziekjes), maar ik heb het ergens online gezien, maar...je raadt het al; ik weet niet meer waar! (misschien moet ik toch maar op pinterest voor dit soort dingen, dan heb ik de bron tenminste nog ;))

Belinda wees mij erop dat Merula ze ooit eens op haar blog had....ja hoor ongeveer een jaar geleden natuurlijk :D Nou, dan heb ik ze daar vast eens gezien, maar helaas is de link in Merula's blogpost ook niet meer werkend... nou ja...)


28 opmerkingen:

lien zei

Haha die vingers, lekker creepy voor Halloween!! Beterschap!

Lovely Tough Cookie zei

Ze zien er allemaal (behalve de vingers ;) uit om op te eten!!
Volgende keer de volkorenmeel maar laten staan..!?
Liefs

emmel-prutsemieke zei

Die vieze vingers zijn goed gelukt

Lorecreatief zei

Oh die vingers zijn echt goed gelukt! Echt griezelig! En inderdaad Pinterest is handig als je de bron wil terug vinden ;-)

...C o w R o a d... zei

Haha, die vingers zijn geweldig eng geworden! :-) Beterschap!!!

Saskia zei

Jakkes wat een enge koekjes... :) Ik vind gezond ook niet altijd lekkerderder!

Hoop dat je je snel fitter voelt!
xoxox

lita zei

brrrrrr eng die vingerkoekjes! Wel een leuk idee :)
en zo'n koekjes smaken inderdaad niet altijd lekkerder, maar ze zijn gezonder dus dat moet je dan maar in gedachten houden zeker? groetjes! veel beterschap

Chez Chouke zei

Ik, geitenwollensok, maak vaak pannenkoeken met volkorenmeel. Da's dan wel weer lekker! En beterschap hoor!!!

**Chantal** Forms and Finds zei

Eeek, best eng die vingers! Goed gelukt zeg!! Weet je wat je ook eens zou "moeten" bakken...Wolken cake, zoooo lekker! Beterschap!! ;)

Els04 zei

Die vingers zijn vies!!!
Goed gedaan, beterschap!
liefs els

Mi Joya zei

OOooo die vingers zeg! Die zien er best wat griezelig uit!
Geef mij maar die andere koekjes! Ik ben een echt cookie monster :)

Belinda zei

Had merula die niet ooit op haar blog?

Belinda zei

Yep, oktober 2011....
Misschien daar recept-speuren?

merula zei

haha ja dat klopt! Ik had die vorig jaar ook gemaakt (waren overigens dus ook mislukt/niet lekker). Maar ik was toevallig van de week ook op zoek naar die site maar is idd helemaal foetsie, jammer hadden veel leuke dingen! Maar ik kwam al googlend wel bij deze uit: http://www.instructables.com/id/Bowl-of-Worms-Anyone/
Ik wilde namelijk toch iets halloweenigs maken en vond deze vieze rietjes wormen erg leuk....... Maar dus. Eh... ja deze waren ook gewoon mislukt! Of het ligt aan mij of..... Het liep er aan de onderkant net zo hard weer uit! wederom een mislukt project....

Ik hoop dat je wel weer een beetje beter bent (zodat je naar de winkel kunt gaan om koekjes te kopen ;)

Huis lief huis zei

Die vingers vind ik wat onsmakelijk, maar verder zien ze er heerlijk uit.
(Ondanks dat je ziekjes bent) Beterschap!

Maartje zei

ZANDKOEKJES! Dank voor de herinnering, die moet ik ook weer eens maken (maar ja, dat tijdtekort hè ;))

Een huis in de straat zei

Die vingers, brrr. Die andere zien er wel lekker uit. :)

HansDeZwans zei

Ik vind die vingers juist echt gaaf. Nagelbijten gaat een heel andere betekenis krijgen.

ByBarbera zei

Wow, die vingers! Misschien een leuke traktatie voor bij het spookhuis! ;)
Enne, nog steeds ziek? Hoop dat je snel weer fit bent!

Hermine Van Dijck zei

Je doet me zin krijgen in koekjes.

Miss Creatuurtje zei

Koekjes met cacao en volkoren tarwebloem, kan toch niet anders dan lekker zijn? Hahaha, die vingers, had ik nog niet zien passeren. Of ik ze spontaan van het schaaltje zou nemen om op te eten, dat is een andere vraag :-)

MiM zei

YUM! Behalve die vingers.... Liefs MiM

Bienemize zei

Oh gatver lange vingers 2.0 :-)

Poesie Oh Hi! zei

Ziet er heerlijk uit! Alleen die vingers... Yuck! Haha ;-) Ze zien er zo echt uit op de foto!

Pim zei

Wat een kunst die vingers!
en de andere zien er heerlijk uit
Kan niet wachten tot ik een oven heb!

merula zei

is lekker hoor worteltjestaart (smaakt eigenlijk niet naar wortel!).
Volgens mij is het konijn nog van de paasdecoratie! Mochten ze van jou ook nog gewoon blijven staan? (jij had trouwens ook nog heel lang chocolade paaseitjes herinner ik me).
En ik zou best een parkietje willen (had ik vroeger ook)
En nog een oja had ik al verteld dat je coole postzegels van je post helemaal niet waren afgestempeld? Haha kan ik ook nog een keer aan Boudewijn likken!

Belinda zei

Als je op ah.nl kijkt onder recepten, en heksenvingers intikt bij de zoekfunctie vind je het recept voor de griezel koekjes!

vaNNien zei

Dus jij ook ziek? Zullen die griepzooi het noorden uitgooien?
Lekkere koekjes, hmmmm! Die vingers zijn eng!!
Die zijn gek hè mama! Je kan toch geen vingers eten!
Hihihi