zaterdag 29 september 2012

Lomo-saturday

Nog 1 setje lomo's en dan ben ik er weer doorheen...en het nieuwe rolletje is echt nog niet vol. Misschien dat ik dan maar de echt oude negatieven uit de kast moet trekken? ;) Oh oeps, zit ik hier te liegen....ik heb nog 3 foto's van het bos voor volgende week!

In ieder geval nu foto's van en vanuit de uitkijktoren bij mij in de buurt.

Voor meer deelnemers kijk bij Anki (wel goed zoeken ;))

En joechei; het zonnetje schijnt!
Fijn weekend iedereen!




14 opmerkingen:

Lorecreatief zei

Oh de eerste twee foto's vind ik erg bijzonder!

maarnietvangrijs zei

Wauw,ik vind ze mooi!! Hoop volgende week ook weer lomo's te hebben,mn rolletje is weer eens zoek geraakt....

Saskia zei

Mooie kleuren geven ze toch altijd die rolletjes film.
Fijn weekend!
xoxox

Lisanne van de Klift zei

Wauw! Ik vind de laatste foto gaaf! Leuk om alle verschillende reacties te lezen :-) Fijne zaterdag!

Liefs Lisanne

Zoete Kers zei

Mooie foto's met een heerlijk zonnetje!
Fijn weekend!

Blauwe Druijffjes zei

De laatste foto is helemaal super zeg!

Els04 zei

Super cool, echt kunst!
fijn weekend, liefs Els

**Chantal** Forms and Finds zei

Leuk dat je dit nu elke za. doet. Ik vind ze weer helemaal geslaagd!! :D

Bienemize zei

Goed bezig jij!!!
Eerste foto vind ik echt super!!

Poesie Oh Hi! zei

Wauw! Die laatste foto vind ik echt heel mooi!

Chez Chouke zei

Wat heerlijk, zo'n uitkijktoren in de buurt. Om alles weer eens in een ander perspectief te zien...

MiM zei

Prachtige foto's. Elk op zijn eigen manier bijzonder. Liefs MiM

ByBarbera zei

Jouw lomo's zijn echt leuk!

maarnietvangrijs zei

Mooi zeg, goeie lomo's maak jij!!