maandag 20 augustus 2012

Where's my head at?!

Oh oh oh oh, waar zit ik met mijn hoofd!
Het moet de warmte zijn....
Een week geleden zag ik dat ik bijna een jaar aan het bloggen ben en nu ben ik compleet vergeten om er een berichtje over te schrijven.
Naja...
Al meer dan een jaar ben ik aan het bloggen. Over van alles en nog wat. Heerlijk zo'n online dagboek voor leuke dingen. En dat er dan ook nog mensen zijn die dat min of meer interessant vinden! (ik denk meer Min dan Meer ha!)
Maar goed, bij een blog verjaardag horen ook cadeautjes he?!
Alleen...die heb ik dus nog niet, of misschien heb ik ze al wel in huis, maar heb ik daar nog geen idee van....
Enfin, volgende week zal ik een cadeaupakketje samenstellen voor een giveaway.
Of misschien toch deze week nog wel, ik moet even zien of ik dingetjes kan vinden. Tussendoor moet ik namelijk nog naar de kapper, fysio, het zwembad enzovoort....en dan vrijdag naar Terschelling he...voor de bruiloft. Die trouwens niet doorgaat, maar dat is een ander verhaal.... :)




22 opmerkingen:

Poesie Oh Hi! zei

Gefeliciteerd! <:o)

**Chantal** Forms and Finds zei

Gefeliciteerd!! En lachen joh, die foto's! Jij gekkie ook hè?! :P En over een hond op een stoel.... Bo is van adel hè, dus een stoel is zooooo beneden zijn stand! :D Fijne maandag verder!

Huis lief huis zei

Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!

jolanda zei

Gefeliciteeeerd :-)

Een huis in de straat zei

Proficiat!

Liesje zei

Een dikke proficiat!

Sjaantje zei

Gefeliciteerd !!

Chez Chouke zei

Wat? Gaat de mini vakantie eh...bruiloft niet door?jammer zeg!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Geweldig, een jaar bloggen!! Goed gedaan, ik kom hier regelmatig met veel plezier lezen en deze 'gekke' foto's toveren een glimlach op mijn gezicht :) Vooral doorgaan met bloggen, ik vind het leuk hier!

Els04 zei

Hilarische foto's!
Dikke proficiat ook! Dat er nog vele fijne jaren mogen volgen, vol leesplezier voor ons!
Liefs Els

MiM zei

Een jaar pas? Het lijkt alsof ik je al langer volg... Gefeliciteerd in ieder geval en wie heeft zijn hoofd er nu bij, met die hitte... Succes met je drukke week! Liefs MiM

HeppieHermpie zei

Niet zo MINderwaardig over je blog hoor! Volgens mij wordt hij (of zij ;)) met veel plezier gevolgd.. in ieder geval door mij. Ik heb ook niet super veel volgers ofzo... maar als je het zelf maar leuk blijft vinden!!!! Op naar een tweede jaar!! Liefs, Herma

lien zei

Joehoe wat een feestje, een jaar aan het bloggen! Gefeliciteerd! Op naar het volgende blogjaar.
Enne... een bruiloft die toch niet doorgaat???

Zoete Kers zei

Hieperdepiephoeraaaa!

Leuke foto's! :-))

Unknown zei

Gefeliciteerd, bijna tegelijk begonnen dus. Enneh, voel je niet verplicht he?! Eigenlijk zouden we allemaal wat aan jouw moeten geven:P

Mi Joya zei

Oh whoops de trouw gaat niet door??
Proficiat met je één jaar :-D en op naar 2jaar!!

merula zei

ow dat klinkt niet best een bruiloft die niet doorgaat....
wel gefeliciteerd met je een-jarig bestaan!
(ik zat ook lang te bedenken naar nog een gevatte opmerking ofzo omtrent dit berichtje..... maar die komt ook niet... het zal idd wel de warmte zijn)
Af en toe een ijsje in dat hoofd stoppen helpt misschien....

Bienemize zei

Whahaha die foto,s jij grapjas!!
Enne het is meer meer hoor!!
Ik zal ook es even kijken want bij mij schiet het ook al op volgens mij!!
Dus hiep hiep voor jou!!

Unknown zei

Een jaar! Van harte.
En die bruiloft, tsja, dat klinkt inderdaad niet zo best. Nog wel naar Terschellig, ondanks?

Lorecreatief zei

Proficiat!

prentje zei

Gefeliciteerd! Enne, we horen graag als dat kan nog een keer het verhaal van de bruiloft-die-niet-door-gaat. Wat sneu voor die mensen!

vaNNien zei

Beutje laat, maar hee, is was heftig aan het vakantie vieren. Is wel een goed excuus toch?
Van harte met je 1-jarige blog, woehoe!!!