donderdag 23 augustus 2012

Poeh poeh

Ik heb even tijd om te zitten, dus gelijk maar een berichtje doen via mijn telefoon.
Ik vind het een beetje hectisch vandaag.
Vanochtend moest ik naar de dierenarts omdat Bazooka weer eens een tik van een andere kat heeft gehad. Nu heeft ie dikke wang en een  antibiotica-spuit gekregen plus pilletjes. Komt goed uit nu ik op het punt sta om naar Terschelling te gaan (ja dat gaat gewoon door...ook een ceremonie enzo, alleen geen officieel gedeelte...)
Dus ik moet mijn tas nog pakken, stofzuigen, afwassen, naar de fysio, 's avonds nog zwemmen. Naja, ik weet dat er mensen zijn die dit in 1 ochtendje kunnen proppen, maar ik word er behoorlijk chaotisch van! Oja, ik heb net ook mijn auto maar even nagekeken op de vloeistoffen en bijgevuld :)
Tjonge, wat een onsamenhangend verhaal wordt dit! Want ik heb er foto's bij van mijn outfit haha!
Het is dit jurkje geworden (grappig dat iedereen dacht dat ik in de vorige outfit post 1 jurkje toonde...het waren er 2 namelijk...zal vast te maken hebben met de heldere foto's!). En ik heb de suede schoenen toch maar gekozen.
Erbij een ketting die ik ooit kocht en te lang vond. Ik heb er kralen afgehaald en 2 geel gespoten.
Oh en natuurlijk mijn fluor tassie uit Lissabon er ook bij!

Zo, nu ga ik maar even afwassen, kan ik even bedenken wat ik mee moet :)




18 opmerkingen:

Saskia zei

Oei, ik ben daar ook niet zo'n ster in! Mooie outfit zo! Vind je schoenen & ketting echt top!
Veel plezier op Terschelling bij de ceremonie!
xoxox

Sjaantje zei

Fijn weekend op Terschelling!

HeppieHermpie zei

Hoi, wat een gedoe allemaal voor je zeg.. je hebt 't maar druk met alles! Maar wel goed bezig, inclusief je vloeistoffen checken! Je outfit vind ik leuk. Ook origineel wat je met je ketting gedaan hebt. Veel plezier op Terschelling!! Liefs, Herma

**Chantal** Forms and Finds zei

Wat een leuk idee om 2 kralen geel te maken!! Ik vind net zoals de dames hierboven jouw setje ook super. Snap alleen helemaal niks van waarom nu dat ene gedeelte op die 'bruiloft" nu niet meer door gaat, maar hoe dan ook wens ik je natuurlijk wel heeeel veel plezier!! En nu wel adem blijven halen hoor in al die drukte van jou?! :D ;P

Poesie Oh Hi! zei

Dat is een leuke outfit zo! En de ketting is ook mooi 'gepimpt' :)

Miek zei

Druk druk druk... maar wel met leuke kleren :)

Els04 zei

Ziet er fantastisch uit, veel beterschap voor je poes én veel plezier!
Liefs Els

Maggie zei

Wauw! Ziet er gaaf uit!! =)

Lorecreatief zei

Leuke outfit!

Zoete Kers zei

Mooi setje! ♥

lien zei

Wat een leuke outfit, jij gaat helemaal de blits maken :-)

Bienemize zei

Je ketting is top!!!
En veel plezier op het super eiland Terschelling!! (wat het verhaal dan ook mag wezen,aan jou zal het niet liggen :))

MiM zei

Druk, druk, druk! Vergeet niet te genieten! Liefs MiM

ByBarbera zei

Helemaal leuk! En het zijn dus de suede schoenen geworden!
Heel veel plezier dit weekend!
Pas op met je rokje en veel wind ;)

emmel-prutsemieke zei

Dankuuu voor de super leuke verjaardagspost. Zalig zo'n pakketje!!!

Iris Vank zei

Die ketting is gaaf zeg!

prentje zei

Goeie outfit! Veel plezier gehad?

Mireille zei

Mooie ketting!