vrijdag 17 augustus 2012

Etsy eyecandy

Mag ik tussen al het Dawanda geweld nog wat van Etsy plaatsen?
Ik heb toevallig wat geld op m'n paypal rekening en dat moet ik natuurlijk uitgeven aan iets moois. Maar ojee, er is al zoveel moois te vinden op Etsy, dat ik niet eens durf te kijken op Dawanda :)

Zo kwam ik onderstaand oog-snoepgoed tegen. Ik heb de afbeeldingen even in twee plaatjes gepropt anders werd het zo'n plaatjes geweld :)



Ik ben natuurlijk weer de eeuwige twijfelaar en kan nog niet beslissen of ik 1 van deze prachtige waterverf schilderijtjes koop, of toch iets anders...(zucht...keuzestress!) En dan zou ik nog niet eens kunnen kiezen tussen de 'hoofdjes' hierboven of de zingende vogeltjes die hieronder ertussen staan hahaha!



Alle kunstwerken die je in de collages ziet zijn gemaakt door Ola Liola en zijn te koop in deze Etsy winkel.

12 opmerkingen:

Els04 zei

Ik zou gaan voor de vogeltjes, but that's me...
liefs Els

**Chantal** Forms and Finds zei

Idd mooi spul, kon ik ook maar zo mooi tekenen/schilderen... Goed weekend!!

Zoete Kers zei

Oeh, ik hou van etsy :-)

merula zei

ow lastig hoor als je perse iets moet kopen.....
Ik zit op dit moment een beetje in de roofdieren he, dus ik zou dan maar daarvoor gaan ipv de schattige lieve vogeltjes.

Bienemize zei

Ik zeg vogels!!!!

Lorecreatief zei

Ik zou voor de hoofdjes gaan :-)

Poesie Oh Hi! zei

Haha nou heel veel heb je niet aan de 'keuzehulp' denk ik (het is volgens mij steeds 50/50). Moet wel zeggen dat ik ze trouwens zo bij elkaar in een lijstje geplakt ook wel heel erg leuk vind! (allebei dus aan mij heb je ook niet qua keuze maken haha)

Miek zei

Hoi, leuk dat je me volgt!
Jep, herkenbaar..zal ik deze...of toch die... ik heb er ook geen oplossing voor gevonden ;) Succes!
Groetjes, Miek

Lisanne van de Klift zei

Ik zou gaan voor het vogeltje links bovenin. Het zijn pracht-exemplaren! Succes met kiezen ;-)

maarnietvangrijs zei

Argh, keuzestress!! Ik kijk maar niet te vaak op Etsy, word er zoooooo hebberig van......

HeppieHermpie zei

Wauw, wat gaaf getekend zeg! Dat is idd moeilijk kiezen, met zoveel moois. ;)

prentje zei

Succes met kiezen!