maandag 14 november 2011

Oh kom er eens kijken...

....wat er op mijn schoot ligt.... Een Bazooka! Heerlijk warm zo'n kat op schoot. Als het mocht kwam Mauser nog bij mij in de armen liggen, maar helaas voor haar, ik heb mijn 'katten-vest' niet aan. Dat vest is een harig fleece vest die ik meestal aantrek als ik thuis kom zodat de 'normale' kleding niet harig wordt :)



Gisteren heb ik met mijn moeder en zus op de rommelmarkt gestaan om onze rommel te verkopen. Nou...dat is dus eens, maar noooooooit weer geweest hahaha. Ik ga toch liever zelf spulletjes kopen op zo'n markt. Dan kan ik ook zelf bepalen hoe laat ik ga, want OEI wat kan ik toch slecht tegen vroeg opstaan!
Wat wel erg grappig was, was dat ik een bekend blog-gezicht zag aan onze kraam die ook nog wat kocht :) Nikki van LiefGeval kwam bij ons een boekensteun kopen (en jaaaa ik heb zelf getwijfeld of ik de boekensteun niet zelf zou inpikken, maar mijn boeken hebben geen steun nodig ;)), toen ik opkeek met m'n wazige hoofd herkende ik haar meteen! Dus ik stamelde zoiets als; 'zet je em wel op je blog?' en vervolgens bleef ik gewoon op m'n stoeltje zitten en ging mezelf niet even voorstellen (typisch een voorbeeld wat vroeg opstaan met mij doet hahaha).
Enneuh, voor de winst hoef je ook niet op een rommelmarkt te gaan staan hahaha. Nou goed, kunnen we dat ook weer van de lijst-van-dingen-die-ik-ooit-moet-hebben-gedaan afstrepen! En ik heb natuurlijk ook geen foto's gemaakt van die dag, want je begrijpt het al; ik was te wazig!

Geen opmerkingen: