woensdag 23 november 2011

Kringloop-schat

Onderweg naar mijn ouders moet ik langs een kringloopwinkel. Ik probeer heel vaak de verleiding te weerstaan om naar binnen te gaan (met de nadruk op proberen!).... Maar gisteren moest ik toch even heel snel naar binnen en gelukkig maar, want binnen kwam ik deze beauty tegen! Jammer genoeg maar eentje, want ik wil graag de stoel bij de eettafel hebben. Nu vind ik het niet erg als er verschillende stoelen bij staan, maar alleen is ook maar alleen :) (iemand die toevallig zo'n stoel heeft en em kwijt wil? ;) )



Kijk dat rug-bips-stukje nou, zo mooi! :) (als je het kan zien, de foto is niet echt heel duidelijk he?!)

Kijk nou naar die mooie houtverbinding! Supermooi gedaan! Ik heb eigenlijk geen idee of dit nou een 'modern' stoeltje is of dat het echt een oud stoeltje is....

4 opmerkingen:

Sjaantje zei

Ooh leuk, zo een had mijn vader vroeger in zijn werkkamer!

Bosliefje zei

plaatje die stoel! Ik woonde in de saskiabuurt (tussen Vliet en Emmakade) en kwam dus bijna dagelijks langs de Oosterkade :)

maarnietvangrijs zei

Wat is ie mooi!!!!!!

maarnietvangrijs zei

Je hebt mijn give away gewonnen! Wil je je adres mailen? Dan stuur ik de broche naar je toe, zodat ie nog op tijd in je schoen kan belanden. :-)