dinsdag 4 oktober 2011

Animals

Jeej, dierendag!
Voor mijn katten is het eigenlijk elke dag dierendag (zoals bij velen denk ik!), maar toch worden ze nog een tikkeltje extra verwend :)
1 year ago

Op zo'n dag moet ik denken aan dieren die het niet zo goed getroffen hebben (en dat zijn er veel hoor!)
Bijvoorbeeld de zwerfkat die bij mijn ouders rondloopt. Hij heeft na tijden een beetje rust gevonden op de veranda van m'n ouders en natuurlijk wordt hij schandelijk verwend met lekkernijen door mijn moeder. Maar hij moet eigenlijk gewoon naar het asiel, omdat hij niet op de veranda kan blijven. Ze hebben namelijk zelf ook katten en die gaan nu niet zo graag naar buiten door de zwerver. Dus gebeld met de dierenambulance... wat denk je? Het asiel zit tjokvol en er kan geen kat bij! Dus hij 'moet' nog even op de veranda blijven. Gelukkig is het niet koud en zal hij ook vandaag verwend worden met lekker eten en wat melk.... Hopelijk is er wel snel plek, want met het koude weer in aantocht kan hij toch echt beter in het asiel zitten....

En dan nu nog wat fotootjes van mijn katten toen ze nog katjes (en ERG ondeugend) waren... (plus nog een foto van Uzi, leeft niet meer, maar vind het zo'n leuke foto haha)

Bazooka


Mauser


Uzi


1 opmerking:

maarnietvangrijs zei

Wat een schatjes..........