zondag 25 september 2011

Walk in the park

Gisteren heb ik van het mooie weer gebruik gemaakt! Ik heb gewandeld op de hei in de namiddag zon. Wat een heerlijkheid!!

Onderweg zag ik dat de zomer inderdaad nog niet helemaal verdwenen is....


Dit vogeltje zag ik onderweg op een verkeersbord zitten. Ik vond het raar dat het zo langs de weg zat terwijl er auto's voorbij vlogen. Dus ik ben omgekeerd en ben gaan kijken of hij (of zij??) oke was... Ik kon em van links en rechts en van onder en boven bekijken... geen bloed te zien, maar hij was wel aangedaan. Dus daar heb ik even misbruik van gemaakt door wat fotootjes te maken :) Niet veel later vloog hij gewoon weg hoor!
Oh... het is dus een zwaluw... en die maken toch een zomer? (nou goed, 1 niet, meerdere wel en die zag ik wel op de hei) ;)



Op de hei zag ik mooie vergezichten, een boom die een beetje dwars is en een tipi.
En heeeeeeeeeeeel veel muggen, waardoor ik nu een enorme bult op mijn voorhoofd heb. Je moet er wat voor overhebben om te genieten van de natuur in deze tijd :)

Geen opmerkingen: