donderdag 15 september 2011

Het gemis

Nee, geen stukje over hoe zielig ik ben dat ik m'n sigaretten mis! (hoewel ik dat wel doe, en heeel erg haha)
Maarrrr over het gemis van een asbak!
Hoe doen niet rokers dat toch...leven zonder asbak.
Als ik 's ochtends m'n ligaatje eet, dan kruimel ik wel eens (altijd eigenlijk) en de kruimeltjes gingen dan, hop, in de asbak.

Hetzelfde geldt voor nagels knippen....ik gooide ze altijd in de asbak (hmm klinkt eigenlijk best vies ;))...
Maar vooral friemeltjes gooide ik in de asbak... nagelhoesje van de kat, pluisje hier, pluisje daar, kruimeltjes.... ik had altijd een miniprullenbakje bij de hand.
Ik denk dat ik al weet hoe niet rokers dat doen; die zijn niet moe/lui en lopen gewoon naar de 'grote' prullenbak... toch?

Ik vind het trouwens HEEL LIEF, alle reacties op mijn stoppen met roken blogje! Doet me erg goed en het motiveert ook enorm! Vanaf vandaag ben ik 'echt' gestopt, dus ook geen 3 sigaretten per dag dus....

1 opmerking:

Iris Vank zei

Uhm, ik gooi kruimeltjes en pluisjes meestal gewoon op de grond... Maar nagelknippen doe ik boven de prullenbak! ;)

Goed zeg, dat je bent gestopt. Zo te lezen pak je het grondig aan. Succes met de moeilijke momenten!