zaterdag 20 augustus 2011

Rommelmarkt vondstjes

Vanochtend vroeg uit bed gegaan om samen met m'n mama naar de rommelmarkt in Bakkeveen te gaan (van 8 uur tot 13 uur). Ik was er nog nooit geweest en was echt verbaasd over hoe groot het is!! Flink aanpoten dus om alles te zien :) Ik heb (natuurlijk) weer wat spulletjes gekocht....
Dala paardje en beschuitblik (van m'n mama gekregen, de rode en gele uit dezelfde serie had ik al)
Een kodak Instamatic 177-X, mét flashcube en rolletje, helemaal nieuw in de verpakking.


En 4 boeken van Alain Grée. Helaas zijn het wel oude bibliotheek boeken.. En het boek 'De Natuur' is er erg slecht aan toe, dus die ga ik waarschijnlijk voor de plaatjes gebruiken (misschien wel een give-away later??)

Erg leuk trouwens dat ik al berichtjes op mijn eerste blogje had (én al 1 volger haha, dankje Mireille!). Wat zijn de regels daarvoor eigenlijk.. kan ik gewoon onder mijn eigen bericht op jullie berichtjes reageren?

En dan nu: even uitrusten!
Fijne (na)middag nog.

4 opmerkingen:

Mireille zei

Oh die camera wat gaaaaaf!
Ben benieuwd wat voor een foto's daar van gaan komen.
Volgens mij zij er geen regels hoor.
Je kunt reageren waar en wanneer je maar wilt!
;)

maarnietvangrijs zei

Bedankt voor je leuke bericht, ik ga jou ook volgen!
Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

SophieSweetVintage zei

Leuk dat je ook begonnen bent met bloggen! En wat een fijne spullen heb je op de kop getikt :D

ejorpin zei

Woah! Are these market finds? Amazing! I am especially jealous of those kids books - the illustrations and colours are perfection! Can I come market visiting with you?!