donderdag 25 augustus 2011

Ploc Magazine

Oooh wat leuk!...
Ik ben online ook op zoek naar boeken van Alain Grée (natuurlijk zo goedkoop mogelijk) en dan kom je natuurlijk ook andere dingen tegen van de illustrator.
Zo kwam ik steeds links tegen met Ploc Magazine en nieuwsgierig als ik ben, ging ik natuurlijk even kijken... EN LEUK!

Het is een magazine voor kinderen (ach, blijven we dat niet allemaal ;)) met tekeningen van Alain Grée. Het wordt uitgegeven door Anorak. Ook de 'normale' magazines zijn leuk!

Bovenstaande afbeelding is van nummer 15 - Birds, wat een heerlijke tekeningen (of moet ik illustraties zeggen?!)
Het Britse pond staat tegenwoordig verrassend laag. Ik ben me nog aan het beraden.... :)
Kenden jullie deze uitgever al? (vast wel!!)

Het zonnetje schijnt in het noorden, ik hoop ook in de rest van het land!
Fijne dag en tjuus!

3 opmerkingen:

Iris Vank zei

Alain Grée maakt echt prachtige tekeningen, uhh... illustraties. ;) Daar hoef je inderdaad geen kind voor te zijn!

Saskia zei

Ploc kende ik nog niet! Bedankt voor de tip!

Even over je blogger-problemen: als je inlogt dan moet het vinkje aangemeld blijven weghalen, dat zou de truc moeten doen!

Fijn weekend!
xoxox

SophieSweetVintage zei

Oh, dat ziet er héél leuk uit!