maandag 29 augustus 2011

Classic

Gisteren ben ik dus met mijn moeder (bleek achteraf dat m'n zus + aanhang niet meegingen) naar Eext geweest voor de Classic GP. Was zo leuk om al die oude motoren in actie te zien (en ruiken!). Ik ben namelijk motorsport-fan en ik doe ook vrijwilligerswerk op het TT-circuit voor Riders for Health (even 'reclame' maken :))
De rommelmarkt viel helaas enorm tegen. Een stuk of 10 kraampjes/kleedjes en bijzonder weinig leuks. Desondanks hebben we een leuke dag gehad hoor. Ik heb vijftienvoudig wereldkampioen Giacomo Agostini onmoet en heb handtekingen verzameld in een boek dat ik later weer wil verkopen. De opbrengst is dan natuurlijk voor 'Riders'.
Nou, ik moet nog wat vorm gaan geven aan mijn blog. Waarover wil ik bloggen, moet er een lijn in zitten? Of blog ik gewoon over mijn alledaagse (heeeel variabele) dingen? (bijvoorbeeld dat ik binnenkort ga stoppen met roken haha) Questions, questions!

Een fijne dag gewenst tussen de buien door (of in de buien als je daar van houdt, ik niet!)
Tjuus!

1 opmerking:

Iris Vank zei

Ik denk dat die lijn in je blog vanzelf komt. Of niet, chaos kan ook leuk zijn. ;) Jammer dat je niks vond op deze rommelmarkt, volgende keer beter!